Insight kondigt met trots de oprichting aan van onze nieuwste Teammate Resource Group: Insight Stands Out! voor de EMEA-regio. Deze Teammate Resource Group is in 2019 in Noord-Amerika ontstaan met als doel een zeer zichtbare en inclusieve omgeving te creëren voor LGBTQ+ -teammates, en we zijn verheugd om dit in EMEA op te zetten.

Insight Stands Out! is een van de verschillende Teammate Resource Groups binnen het bedrijf die onze agenda voor diversiteit, inclusiviteit en verbondenheid ondersteunt. Deze resourcegroepen worden geleid door teammates en ondersteunen de organisatie bij het ontwikkelen van een echt diverse en inclusieve cultuur, het bevorderen van communicatie, het delen van ervaringen en het opleiden van mensen door middel van samenwerking.

Insight Stands Out logo

We hebben het genoegen aan te kondigen dat Luisa Sanz, Vice President Western Europe Extended (WEX), is aangesteld als Executive Sponsor voor Insight Stands Out! in EMEA.

Luisa Sanz: “Ik voel me zeer vereerd om Executive Sponsor te worden voor Insight Stands Out! Het is zo geweldig om deze kans te krijgen en deel uit te maken van het creëren van een Resource Group voor de LGBTQ+ -gemeenschap voor Insight en onze partners.

Ik heb mij vrijwillig aangemeld om deze groep te ondersteunen en om ervoor te zorgen dat iedereen begrijpt dat ze dezelfde kansen hebben in een omgeving waar ze zich op hun gemak en veilig voelen, waar ze vrij hun mening kunnen uiten, waar ze worden erkend op basis van hun prestaties en dat hun collega's, team en het bedrijf om hen geeft. Ik wil helpen de wereld te veranderen en ervoor te zorgen dat we in een betere wereld leven met respect en acceptatie."

Onlangs behaalde Insight een score van 95 van de 100 in de 2021 Corporate Equality Index (CEI) van de Human Rights Campaign Foundation. Dit is een vooraanstaand benchmarkonderzoek en rapport waarin het bedrijfsbeleid en de praktijken met betrekking tot LGBTQ+-gelijkheid op de werkplek worden gemeten. Insight EMEA heeft een sterke reputatie opgebouwd vanwege zijn bekroonde cultuur en heeft de afgelopen jaren verschillende Great Place to Work-prijzen in ontvangst mogen nemen.

We willen Luisa en het team feliciteren met de oprichting van deze groep en kijken uit naar de toekomstige activiteiten!

Luisa Sanz