Microsoft Excellence in Operations Award

Insight bekroond als Winnaar 2015.

TEMPE, Ariz., Sept. 23, 2015 (GLOBE NEWSWIRE): Insight Enterprises, Inc. (Nasdaq:NSIT) Noord Amerika heeft bekendgemaakt dat het de winnaar is geworden van de “Excellence in Operations Award” voor het leveren van toonaangevende operationele ondersteuning van Microsoft-technologie in het afgelopen jaar..

Deze prijs kan door Partners worden gewonnen als zij excelleren qua prestaties op de Noord-Amerikaanse markt. Insight werd beloond door Microsoft doordat het zich onderscheidde van concullega’s op het gebied van het bereiken en zelfs overtreffen van de specifieke eisen die Microsoft stelt aan het operationele proces. Dit heeft o.a. als doel bestellingen efficiënter te verwerken en de klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

"Deze erkenning onderstreept onze toewijding aan het leveren een uitstekende klantbeleving voor onze klanten die kiezen voor Microsoft-technologie", aldus Steve Dodenhoff, president, Insight U.S" Als één van Microsofts grootste wereldwijde partners, is ons streven naar operationele excellentie puur het gevolg van ons doel om onze klanten te helpen slimmer te werken."

"Microsoft blijft innoveren en verbeteringen doorvoeren die onze klanten en partners helpen efficiënter te werken. De Operations Excellence Award bekroont de partner die veel energie steekt om de klantbeleving te verbeteren. Hiervoor bedanken wij hen middels deze Award en wij kijken uit naar een duurzame en intensieve relatie.." - - Owen Roberts, general manager of Microsoft's Americas Operations Center.