Insight sluit zich aan bij de Responsible Business Alliance ter ondersteuning van duurzame Supply Chains

Apeldoorn, 23 nov. 12, 2018 – Om de visie te ondersteunen van een wereldwijde elektronica-industrie, die op duurzame wijze waarde creëert voor werknemers, het milieu en het bedrijfsleven, is Insight Enterprises (NASDAQ: NSIT), de wereldwijde systems integrator van Insight Intelligent Technology Solutions ™ voor organisaties van elke omvang, toegetreden als lid van de Responsible Business Alliance (RBA).

De RBA, 's werelds grootste industriële coalitie die zich toelegt op duurzame toeleveringsketens, bestaat uit meer dan 125 bedrijven die 17 verschillende sectoren vertegenwoordigen en die samenwerken om de arbeids- en milieuomstandigheden te verbeteren door middel van toonaangevende normen en praktijken.

"Deel uitmaken van de Responsible Business Alliance versterkt Insight's toewijding aan onze kernwaarden van Hunger, Heart and Harmony, die tot uiting komen in alles wat we doen," zei Ken Lamneck, president en CEO, Insight. "We worden erkend voor onze integriteit, waardering voor een verscheidenheid aan talent en passie voor het optimaliseren van inkoopprocessen. Deze business praktijken bevorderen een zeer collaboratieve werkomgeving en diepere connecties met onze partners, klanten en onze gemeenschappen."

Met 30 jaar ervaring is Insight actief in 20 landen ten dienste van klanten over de hele wereld, door het onderhouden van relaties met meer dan 5.300 hardware-, software- en cloudproviders. Als RBA-lid heeft Insight zich gecommitteerd om de activiteiten progressief af te stemmen in lijn met de bepalingen van de RBA-gedragscode en onze belangrijkste leveranciers te ondersteunen en aan te moedigen hetzelfde te doen.

"Als experts in Supply Chain Optimalisatie sluiten onze transformatieve oplossingen uitstekend aan bij de RBA-visie en -doelen. We hebben een eenvoudige, schaalbare en kosteneffectieve basis gelegd voor bedrijven om slimmer te werken, waarbij duurzaam gebruik van IT-middelen leidt tot dynamische werkplekken, grotere productiviteit en een kleinere impact op het milieu ", aldus Lamneck.

Over Insight

Vandaag draait alles om technologie. Insight Enterprises Inc. geeft bedrijven van elke omvang de kracht om met Insight Intelligent Technology Solution en diensten de waarde van IT te maximaliseren. Wij zijn een wereldwijde provider van digitale innovatie, transformatie van cloud- en datacenters, een Connected Workforce en optimalisatie van de supplychain. Als Fortune 500-bedrijf helpen we klanten om hun IT vandaag succesvol in handen te nemen zodat ze volledig klaar zijn voor de toekomst. Onze meer dan 6.600 medewerkers helpen klanten om te innoveren en om hun activiteiten te optimaliseren zodat ze slimmer kunnen zakendoen. Van IT-strategie en -ontwerp tot implementatie en beheer daarvan.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen:

Joost Snellink
Marketing Team lead Insight