Insight verkozen tot Best Software License Partner of the Year tijdens de Channel Awards 2019

Rogier Stolk tijdens de Channel Awards 2019 uitreikingOp woensdag 20 november, werd tijdens een spectaculaire awardavond in De Polar van de Utrechtse Jaarbeurs de winnaars bekendgemaakt van de Channel Awards 2019, hét netwerkfeest voor de Nederlandse channelmarkt. Al sinds 1998 reikt Channelweb jaarlijks deze prestigieuze prijzen uit. De prijzen worden toegekend aan bedrijven, partners en personen die zich volgens Channelweb-lezers het afgelopen jaar nadrukkelijk hebben onderscheiden. Met de onafhankelijke positie van de redactie en de loyaliteit van de stemmers, zijn de Channel Awards uitgegroeid tot een van de belangrijkste onderscheidingen binnen het Nederlandse ict-verkoopkanaal.

Tot ons grote genoegen is Insight verkozen tot Best Software License Partner of the Year. Rogier Stolk: ‘We zijn ontzettend blij met het winnen van deze award. Deze prijs is een prachtige erkenning van de positieve transitie die we als organisatie hebben doorgemaakt. Het is een bevestiging van de uitstekende relatie die we onderhouden met ons partnerkanaal en onze klanten. Het versterkt de gedrevenheid en passie die we hebben om onze klanten te blijven ondersteunen met de juiste technologische oplossingen en diensten, waarbij de focus niet alleen ligt op het managen van IT, maar ook op het transformeren van IT. Wij willen dan ook iedereen bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen, aldus Rogier Stolk, Country Manager Insight Nederland.

Deze avond was niet alleen een succes voor Insight, maar ook zeker voor de overige winnaars, genomineerden en genodigden, die aanwezig waren. Uiteraard bedanken wij iedereen die een stem heeft uitgebracht op onze organisatie.